Onlangs verschenen we in ‘Thermometer’, de online uitgave van ‘Ik ben Drents Ondernemer’. ‘Ik ben Drents Ondernemer’ is een initiatief van de provincie Drenthe in samenwerking met onder meer de NOM, het MKB-fonds en de Drentse gemeenten, voor Drentse ondernemers met ambitie.
Omdat we zelf graag met onze marketing aan de slag wilden, hebben we een aanvraag gedaan voor de Groeicarrousel; een kennisvoucher van ‘Ik ben Drents ondernemer’. Hoe ons dat is bevallen, kun je hier lezen: https://lnkd.in/gw_bRMe
Gerelateerde items
Duidelijk en betrokken; niet alleen naar de klant!
Ik wil met een open vizier naar mijn onderneming blijven kijken...
Maria komt van rechts: klantvriendelijke schade
Geen gepiep, dan kan ik nog wel verder achteruit...
Herdruk Klanten komen altijd van rechts!
Maria’s boek is inmiddels alweer aan een herdruk toe...