Onlangs verschenen we in ‘Thermometer’, de online uitgave van ‘Ik ben Drents Ondernemer’. ‘Ik ben Drents Ondernemer’ is een initiatief van de provincie Drenthe in samenwerking met onder meer de NOM, het MKB-fonds en de Drentse gemeenten, voor Drentse ondernemers met ambitie.
Omdat we zelf graag met onze marketing aan de slag wilden, hebben we een aanvraag gedaan voor de Groeicarrousel; een kennisvoucher van ‘Ik ben Drents ondernemer’. Hoe ons dat is bevallen, kun je hier lezen: https://lnkd.in/gw_bRMe
Gerelateerde items
Corona… en nu? Richard Kremer (Kampeerhal Roden): tot stilstand komen en zien wat echt belangrijk is
Alle mooie plannen die we op de plank hadden liggen konden linea recta de…
Corona… en nu? Claudia Troilo (Simon Lévelt): het begint bij jezelf
Mensen vinden het nog belangrijker te kijken naar wat er echt toe doet en…
Corona… en nu? Agnes Kamp (OUTFIT) : Samen is het sleutelwoord
Faillissementen geven ook ruimte voor diegene die wel blijven bestaan...