Wat wij doen

Meer succes door jezelf te zijn

Triple Blended is een landelijk trainingsbureau voor klantsucces, leiderschap en ondernemersvaardigheden. Met meer dan 15 jaar ervaring stellen we onze expertise ter beschikking voor het succesvoller maken van MKB-ondernemingen, grote ketens en organisaties in retail, horeca en dienstverlening. Zo train(d)en we bijvoorbeeld Aldi, van Haren en PostNL.

Bij ons vind je naast losse verkooptrainingen ook een door ons zelf ontwikkelde unieke leermethode. Daarmee zorgen we dat het geleerde ook echt wordt toegepast en geïnternaliseerd. En dat is ongelofelijk belangrijk in een tijd waarin de medewerkers steeds schaarser worden, de kwaliteit onder druk staat en de concurrentie van online-kanalen moordend is.

Juist daarom haalt Triple Blended haar cursisten uit hun comfortzone. We leren ze om echt contact te maken met zichzelf. Want als dat lukt, verbetert ook het contact met klanten. Om dit te bereiken, gaan onze trainers ver. Ze zijn hoogst betrokken bij het resultaat en verlenen op allerlei manieren nazorg om het beste uit de training naar boven te halen.

De winst van dit alles is een drievoudige verbetering. De scores van medewerkers gaan omhoog, bedrijven worden aantrekkelijker als werkgever, en – heel belangrijk – mensen voelen zich gezien, hetgeen ook hun motivatie een boost geeft! Vaak krijgen we terug dat medewerkers beter zijn gaan samenwerken, dat ze sterker in hun schoenen staan en dat ze meer leiderschap nemen: over hun zaak en over hun leven…

Onze achtergrond

Triple Blended is het bedrijf van Maria Boelens en Gerrit Jan Bargeman. Aangevuld met talent op het gebied van opleidingskunde, training en communicatie staat er een trainingsbureau dat helemaal gaat voor resultaatverbetering van haar klanten en deelnemers. Vanuit de visie dat resultaat alleen kan verbeteren als je echt contact leert maken met jezelf, blinken de trainingen van Triple Blended uit in een zeer persoonlijke aanpak.

Gerrit-Jan Bargeman

Gerrit-Jan Bargeman geeft al zijn hele carrière verkoop- en leiderschapstrainingen aan de detailhandel. Hij is een aanpakker, die niet zal nalaten om je een goede spiegel voor te houden. Als mensgerichte opleider is hij erg betrokken bij zijn cursisten, die hij op de werkvloer coacht en op gezette tijden belt om gerichte feedback te geven.

Maria Boelens

Maria Boelens is auteur van het boek ‘Klanten komen altijd van rechts’, een praktisch boek waarin ze de klantgerichtheid van de BV-Nederland in kaart brengt en haarfijn fileert. Als ondernemer, accountmanager en specialist in klantvriendelijkheid heeft ze tal van organisaties geadviseerd in het verbeteren van het serviceniveau.

Medewerkers

Gerrit Jan en Maria werken samen met een team van enthousiaste specialisten in hun vakgebied. Ook zij hebben hun sporen verdiend in hun vak en gaan graag samen met jou aan de slag om de groeisprong te maken!