Onlangs verschenen we in ‘Thermometer’, de online uitgave van ‘Ik ben Drents Ondernemer’. ‘Ik ben Drents Ondernemer’ is een initiatief van de provincie Drenthe in samenwerking met onder meer de NOM, het MKB-fonds en de Drentse gemeenten, voor Drentse ondernemers met ambitie.
Omdat we zelf graag met onze marketing aan de slag wilden, hebben we een aanvraag gedaan voor de Groeicarrousel; een kennisvoucher van ‘Ik ben Drents ondernemer’. Hoe ons dat is bevallen, kun je hier lezen: https://lnkd.in/gw_bRMe
Gerelateerde items
Klantloyaliteit: niet in geld uit te drukken
Klantenbinding gaat over meer dan -of juist wel misschien over alles…
Woonboulevard Oldenzaal: groots in alle opzichten
De weg die Woonboulevard Oldenzaal is ingeslagen is er één van verbetering…
Corona en nu…? Adriaan Postma (Postma Financieel Advies): de kracht van oprechte aandacht
Adriaan merkte dat zijn klanten tijdens de intelligente lockdown tijd…