Onlangs verschenen we in ‘Thermometer’, de online uitgave van ‘Ik ben Drents Ondernemer’. ‘Ik ben Drents Ondernemer’ is een initiatief van de provincie Drenthe in samenwerking met onder meer de NOM, het MKB-fonds en de Drentse gemeenten, voor Drentse ondernemers met ambitie.
Omdat we zelf graag met onze marketing aan de slag wilden, hebben we een aanvraag gedaan voor de Groeicarrousel; een kennisvoucher van ‘Ik ben Drents ondernemer’. Hoe ons dat is bevallen, kun je hier lezen: https://lnkd.in/gw_bRMe
Gerelateerde items
Intrinsieke motivatie bij leertrajecten; een kwestie van context.
Moet de opleiding nu of mag het ook later?
Maria komt van rechts: drukwerk en een schone stoep
Klanten willen nu een antwoord, anders hadden ze je morgen wel gemaild...
Maria komt van rechts: het prinsessenparadijs
welke vrouw wil er nu niet shoppen in het walhalla van de lingerie...