Onlangs verschenen we in ‘Thermometer’, de online uitgave van ‘Ik ben Drents Ondernemer’. ‘Ik ben Drents Ondernemer’ is een initiatief van de provincie Drenthe in samenwerking met onder meer de NOM, het MKB-fonds en de Drentse gemeenten, voor Drentse ondernemers met ambitie.
Omdat we zelf graag met onze marketing aan de slag wilden, hebben we een aanvraag gedaan voor de Groeicarrousel; een kennisvoucher van ‘Ik ben Drents ondernemer’. Hoe ons dat is bevallen, kun je hier lezen: https://lnkd.in/gw_bRMe
Gerelateerde items
Klantbeleving op twee wielen
Volgens mij verplaatst de mens zich nergens ter wereld meer op twee wielen…
Medewerkers komen óók van rechts!
Geen blije klanten als je geen blije medewerkers hebt. Maar hoe zorg je…
“Klanten komen altijd van rechts!”
Geen blije klanten zonder blije medewerkers. Maar wat kun jij hieraan…