Soms is een kortdurend traject niet genoeg. Opleiden heeft een plek in de organisatie maar is nog geen onderdeel van de bedrijfsdoelstellingen. Er is behoefte aan een toekomstbestendig opleidingshuis, advies over opleiden of een langdurige opleidingstraject. Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij hebben ruime ervaring met het opstellen en uitvoeren van opleidingsbeleid. Benieuwd wat dit concreet kan betekenen?

Kijk eens bij onze klanten voor meer informatie!

Over ons

Triple blended is opgericht door Gerrit Jan Bargeman, Ronald Bangma en Maria Boelens. Drie professionals die hun krachten hebben gebundeld op het gebied van blijvende gedragsontwikkeling. Met triple blended helpen zij organisaties verder te ontwikkelen, te groeien en blijvende impact te creëren. Hierbij staan creativiteit en doeltreffendheid centraal!

verder

Brandstorytriple blended

Iedere onderneming heeft een geschiedenis en maakt een ontwikkeling door; we nemen je kort mee in de achtergrond van triple blended; de gedragsontwikkelaars.

Klanten

We zijn er trots op dat, sinds onze start, al veel organisaties de weg naar triple blended hebben gevonden. We hebben ze mogen helpen bij het verder ontwikkelen van hun medewerkers. Benieuwd wat wij voor onze klanten hebben gedaan? Klik op een logo en lees de beknopte projectinformatie.

Klanten

We zijn er trots op dat, sinds onze start, al veel organisaties de weg naar triple blended hebben gevonden. We hebben ze mogen helpen bij het verder ontwikkelen van hun medewerkers. Benieuwd wat wij voor onze klanten hebben gedaan? Klik op een logo en lees de beknopte projectinformatie.

Contact

Wij brengen graag ons enthousiasme aan je over. Laten we samen kijken op welke manier wij voor jou van toegevoegde waarde kunnen zijn!



Contact

Wij brengen graag ons enthousiasme aan je over. Laten we samen kijken op welke manier wij voor jou van toegevoegde waarde kunnen zijn!



Testimonials

Koffie, thee en klant-gerichtheid

‘Onze klant moet thuis het allerlekkerste kopje koffie of thee kunnen zetten. Dat kan alleen maar als we in onze winkels op zoek gaan naar wat er het best bij deze klant past. Dát is klantgericht werken en dát is waar we voor staan bij Simon Lévelt’.  Johanna Tetteroo-Dijk is opleidingscoördinator bij de bekende koffie- en theespeciaalzaken en verantwoordelijk voor het opleiden binnen de franchiseorganisatie. Sinds 2016 werkt ze samen met 3Blended en ontwikkelen ze met elkaar klantgerichtheidstrajecten voor de 43 winkels in Nederland en België.

Read More

Chris Overbeek (Aldi): het mes snijdt aan drie kanten

Leestijd: 3 minuten | Aldi: wie haalt er niet (een deel van) zijn boodschappen? De winkels van de discounter zijn inmiddels niet meer uit het straatbeeld weg te denken. Het concern maakt een enorme groei door: er is een nieuwe formule gelanceerd, filialen worden verbouwd, een andere werkwijze en focus op meer beleving in de winkel. ‘Al met al een behoorlijke koerswijziging’. Aan het woord is Chris Overbeek; sinds 2016 in dienst bij Aldi als HR directeur Nederland. Chris is in zijn functie o.a. verantwoordelijk voor het opleiden en ontwikkelen van de inmiddels meer dan 9.000 medewerkers bij Aldi. Voor het bouwen van een nieuw opleidingshuis zocht hij de samenwerking met de specialisten van triple blended.

Read More

De triple blended vakantieman service!

De triple blended vakantieman! Jij gaat op vakantie; je omzet niet! Vakantie; een heerlijke periode om naar uit te kijken! Je hebt er het hele jaar hard voor gewerkt! Maar…. hou jij er stiekem ook al rekening mee dat jouw vakantie ook vakantie van jouw winkelomzet betekent?

Read More

Een nieuwe huisstijl, een nieuwe website!

Ik spreek de drie ondernemers wanneer ze net de laatste hand hebben gelegd aan de nieuwe site. Was het tijd voor wat nieuws? Maria Boelens knipoogt als ze antwoordt: ‘Na 12,5 jaar wordt het weleens tijd om de boel goed op te frissen, toch? Zonder gekheid: triple blended maakt een mooie ontwikkeling door en een nieuwe site geeft ons meteen de mogelijkheid onze diensten (die zich steeds meer richten op opleidingskundig advies en gedragsontwikkeling, red.) beter voor het voetlicht te brengen’.

Read More

ROTO Tweewielers: klantbeleving op twee wielen

Volgens mij verplaatst de mens zich nergens ter wereld meer op twee wielen dan in Nederland; ons land is fietsland bij uitstek. Volgens een publicatie van het ‘kennis- en coördinatiepunt recreatief fietsen’ zijn er 22,8 miljoen ‘gewone’ fietsen, 1,9 miljoen e-bikes en 9.500 speed pedelecs in Nederland. Gemiddeld bezit een huishouden 3 fietsen. Die fietsen worden ergens gekocht; de tweewielerbranche is dan ook een branche waarbij een optimaal klantcontact van groot belang is. Wilco Wolterink van Roto Tweewielers is zich hier terdege van bewust en besteedt veel aandacht aan het ontwikkelen en trainen van zijn medewerkers. 3Blended verzorgde een training ‘klantverwachting overtreffen’ voor de Deventer onderneming. En met succes!

Read More

Oei, ik groei

Je groeit als bedrijf… iets om trots op te zijn. Maar groeien vraagt ook om keuzes maken en richting bepalen. Welke kant gaan we op? Welke stappen gaan we zetten en in welke volgorde?

Read More